Klanten over onze daken

Klanten over onze daken

 

Zeer geachte direktie,

Als gepensioneerd algemeen-direkteur van de W.N.K. bedrijven regio Noord-Kennemerland.... heb ik er behoefte aan mijn bijzondere waardering over te brengen voor de wijze waarop uw personeel zich vakkundig inzet bij de uitvoering van hun werkzaamheden.... In goede contacten met de bewoners worden de werkzaamheden vakkundig uitgevoerd.... [uw personeel] op deze hun vakkundige wijze de hen opgedragen werkzaamheden uit te voeren..! [lees de originele brief]

 

Deze bijzonder attente brief ontvingen wij van een van de bewoners van de wijk Kooimeer in Alkmaar waar wij een mooi renovatieproject mochten uitvoeren. Het was ons erg fijn te horen dat ons werk, maar met name de manier waarop wij werken (met weinig overlast voor de bewoners) zo geapprecieerd werd.

 

En zo ontvangen we meer positieve reacties op ons werk. Een kleine greep uit de feedback die wij in de afgelopen jaren hebben mogen ontvangen:

 

"Hierbij wil ik jullie bedanken voor de uitstekende service die jullie tot 2 maal toe hebben verleend.Wij hebben het dak van onze woning een aantal jaren geleden laten vernieuwen door Fa. Gielen uit Asten.  Na een jaar of 3/4  hadden we een eerste mankement en toen kwamen we erachter dat Fa. Gielen niet meer bestond en was overgenomen door jullie.
1 telefoontje naar jullie vestiging (toen ook nog in Asten) was voldoende om een monteur langs te sturen.
 
Nu (5,5 jaar na de oplevering) helaas weer een lekkage en het bericht dat jullie vestiging in Asten niet meer bestond.  Wederom 1 telefoontje naar het kantoor in Groesbeek en 2 dagen later is alles weer in orde.
 
Wat ontzettend fijn dat in deze barre economische tijden jullie, zonder ook maar enige vorm van terughoudendheid, bereid zijn om de mankementen direct te komen oplossen.
Daarom mijn oprechte dank voor jullie service, hulp en betrouwbaarheid." (maart 2013)

 

 

"Wij waren verbaasd toen wij geld geretourneerd kregen... Wat was het geval? De steiger die in de offerte was meegenomen werd niet in rekening gebracht. Reden? Het bleek niet nodig om die te gebruiken...... Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. In een woord: geweldig!"


"Weijerseikhout levert werk waaraan je kunt zien dat ze weten wat ze doen. Al direct voelde de samenwerking als zeer vertrouwd. Dat had vooral te maken met de wijze van communiceren: met verstand van zaken, open voor suggesties. Omdat het ging om een renovatie van het dak waren we toch wel benauwd dat dit heel veel overlast met zich mee zou brengen. Maar doordat wij stap voor stap op de hoogte werden gehouden van de werkzaamheden die verricht zouden worden konden wij onze dagindeling daaraan aanpassen. Zo zijn wij een paar dagen weggegaan om de ergste overlast te ontlopen. Tijdens ons verblijf elders werden wij continue op de hoogte gehouden van de vorderingen. Dat schepte veel vertrouwen en bracht ook rust. Al met al kan ik iedereen van harte aanbevelen om dakwerk door Weijerseikhout te laten doen."

 

We zijn er trots op om deze reacties van klanten met u te delen. Trots zijn wij ook op onze evaluatieformulieren. Niet zelden ontvangen wij een gemiddeld rapportcijfer van een 8 voor onze werkzaamheden. Zelfs een 9 is geen uitzondering. Wij zijn vooral zo tevreden met deze resultaten omdat het hierbij gaat om de bevindingen van bewoners. Mensen die er niet onderuit komen om onderhoud aan hun dak te laten plegen, maar daar wel de rompslomp van ondervinden. Als wij de overlast van het werken op het dak tot een minimum kunnen beperken dan doen wij dat. Het verheugt ons dat onze aandacht voor de bewoonde situatie erkend en gewaardeerd wordt.

 

Ook ervaren hoe het is om met Weijerseikhout te werken? Neem contact met ons op, wij komen graag bij u langs om u te laten zien hoe wij ook voor uw dak de beste oplossing hebben.

Direct contact

Naam: *
Telefoon:
E-mailadres: *
Onderwerp: *
Vraag: